Gyakori kérdések
Ha a legördülős menü nem tartalmazza az általad kívánt színt vagy méretet, az azt jelenti, hogy az adott termék jelenleg elfogyott, tehát nincs raktáron. Ezért nem engedi a rendszer megrendelni.
IDE KATTINTVA éred el a mérettáblázatunkat.
Igen, természetesen van lehetőség cserére, azonban ezzel kapcsolatban vedd fel velünk a kapcsolatot a infotrendm@gmail.com email címen.
Ebben az esetben, ahogy jelezted felénk a problémát a infotrendm@gmail.com e-mail címen akkor 15 napon belül visszatérítjük a termék árát.
Személyes átvételre Gyöngyösön a Gyöngyház Plázában TRENDM boltban van lehetőség.
Mivel a webáruházban lévő termékeink raktáron vannak, a rendelés leadásától számítva 1-4 munkanap a szállítási idő.
Vedd fel velünk a kapcsolatot munkaidőben a +3630618387 – es telefonszámon vagy írj e- mailt az infotrendm@gmail.com e-mail címre és ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak a csomagot, akkor bele tudjuk tenni a rendelésedbe a választott terméket.
Előfordulhat, hogy véletlenül elírtad az e- mail címed és ezért nem érkezhetett meg a visszaigazolás, de az is lehet, hogy nem érkezett meg hozzánk a rendelésed. Ha nem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk minél gyorsabban a kapcsolatot, hogy meg tudjuk nézni, hogy mi lehet a probléma és tudjunk segíteni.
Kérünk, hogy időben jelezd ezt felénk elérhetőségeink bármelyikén, hogy tudjuk törölni a rendelésed. Ha már a futárszolgálatnál van a csomagod, sajnos már nem tudjuk törölni. Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot.
Tájékoztatunk, hogy minden egyes ruhát átnézünk kiküldés előtt. Ennek ellenére természetesen előfordulhat, hogy valamilyen hiba elkerüli a figyelmünket.
Ha úgy látod, hogy hibás terméket kaptál, minél hamarabb keress bennünket elérhetőségünk egyikén.
Minden esetben képet kérünk a hibáról! Amikor megérkezik a fénykép, megvizsgáljuk és rövid határidőn belül válaszolunk. Ha valóban hibás terméket küldtük volna, biztosíthatunk, hogy számodra a legkedvezőbb megoldást kínáljuk Neked.